Helgen

0kommentarer

Festen i Kristianstad var minst sagt intressent. I stora drag kan man säga att de börja bra, och sluta mindre bra. Men skit i det vad gör det om 100år? Jag hade iaf riktigt trevligt och var minst sagt på topp hela kvällen. När jag och A var på väg hem till vårt rum slog jag en vurpa, smällde i knogen i marken och vred axlen. Jag börja gråta och A skratta. Jättekul :D Vakna upp med en blå knoge och tacka gud att jag inte slog mig mer. Vi var tvunga att va ute ur rummet senast 11 och då kan jag lova att varken jag eller A mådde bra. Fy fan. Dessutom hade man gemensam toalett, så jag fick smyga mig upp, hoppas att inte stöta på någon eftersom jag hade smink i hela ansiktet. När jag väl kommit in på toa fanns där inget tvål som jag fick gnugga av sminket med vatten. AJ AJ på mitt onda öga!!

Dagen efter tillbringa vi i Kims lägenhet i väntan på att kunna köra hem. Mådde ju som sagt inte superbra så det enda jag kunde tänka på var min säng!



Förfest hos Kim


Kim och Johanna sjöng



Carina och Johanna dansa



Kim och hans band bjöd på livemusik


Johanna och jag



Carina och Johanna


Kim och Carina



Grabbarna i köket



Kocken och Lotta



- VEM FAN HAR DRUCKIT UPP MIN GROGG?? När jag tänker efter var det nog jag själv ( Johanna)

Jag står och pratar med två killar, när jag vänder mig på greppar den ena tag i min röv.

- Vafan gör du ?
- Vadå?
- du tog ju mig i röven!!
- Oj förlåt jag trodde det var dörren


HAHAHAHA för det första ska man ta det som en komplimang att han trodde min röv var en dörr??!!

Kommentera

Publiceras ej