Hej fran Thailand

3kommentarer

Hej allihopa! Hoppas allt e bra med er, har e det fortfarande mycket bra.

Haromdagen traffa vi ett par fran Australien och 2 svenska tjejer pa en bar vid stranden. Dagen efter traffa vi upp dom, hyrde moppe och akte runt pa on. Vi var bla. pa en jattefin liten strand och pa ett vattenfall. Nar vi akte till vattenfallet skulle man ga mitt inne i djunglen, klattra pa stenar dra sig upp for rep och jag bokstavligt talat bad for mitt liv. Det var en roligt sak att se men jag kommer ALDRIG mer gora det. Herregud ett snesteg och du hade varit finito. Pa kvallen traffa vi upp dom igen pa var favvobar och hade en trevlig kvall.

Idag har vi bara legat vid poolen och slappat....gick ner till stranden innan och tog lunch sen upp igen och slappa
Varit ute lite pa stan nu pa eftermiddagen och hyrt moppe...kanske blir det thai boxning ikvall som vi fortf. inte varit pa!
Imorgon har vi bokat snorkling och dykning....andy ska ut pa en bat och jag blir lamnad pa stranden. Koh tao tror jag den hette. Ska bli najs. Vi har fortfarande inte bestamt oss nar vi aker harifran!


Mina 50 myggbett som jag lyckades fa forsta dagen har borjat forsvinna... tack for det!


JAg ska forsoka hitta en sladd sa jag kan fa in lite bilder!

3 kommentarer

Sjöbbs

21 Jan 2011 17:06

skönt ni har de bra....jag saknar dig ;(

pappa

22 Jan 2011 11:10

Hej de hörs ju bra vi får stanna en natt i Bangkok o åka vidare tidigt nästa morgon. Vi ses snart

Sara

22 Jan 2011 12:03

åhhe, vad det låter härligt.. Skulle gärna ligga och slappa med dig vid poolen :) Ta hand om er ! Puss

Kommentera

Publiceras ej