Gott nytt

0kommentarer

Vilken bra nyårsafton vi hade, helt perfekt! God mat och mycket trevligt sällskap! I slutet drack jag bara vatten och det var jag rätt glad för idag. La mig klockan 04.00, 3½ timme senare ringde klockan, YES tänkte jag då! Vilken tur att jag ska jobba idag så jag inte får sova vidare...helt toppen :) När jag gick upp hade jag rödsprängda kinesögon men det ordna upp sig det med. Dagen har varit seeeg. Inte för att jag mått dåligt eller varit trött utan för att det har varit så sjukt lugnt. Mer personal än kunder för fan. Det var rätt skönt när dagen äntligen var slut.

Imorgon är det inventering på jobb vilket innebär att klockan ska ställas 04.30. Är jag människa då? Svar nej. Jag kommer va tröttare än tröttast när jag går hem klockan 4! Men vad gör det om 100år? Och vad gör det med tanke på att nästa gång jag jobbar helg är den 13februari. Vad gör det eftersom jag att jag endast har 8 dagar kvar att jobba. Nej just det, det gör absolut ingenting! :D


Nyårs bilder kommer men icke idag..nu ska jag kolla tv med min käraste.


Kommentera

Publiceras ej