Godmorgon

0kommentarer

Igår hade jag myskväll med Ida. Vi drack öl, käka chips och hade det allmänt bra :) Ida gick hem vid 12 och då la jag och A oss och titta på film. Var dock inte mycket av filmen som sågs innan vi däcka båda två. Idag är jag sjukt trött...orkar inte ta tag i dagen. Vid 14.30 åker vi till Kristiansstad för att gå på Andys brors fest. Just nu ser jag inte mycket framemot det, men vem vet, det kan ändras snabbt :)


Har fått en knast under ögat. Eller jag antar att det är det för jag är svullen under ögat och har sjuuukt ont. Det kliar men kan liksom inte klia tillbaka för jag är så öm under ögat. Ska bli roligt och se hur det ska gå att sminka sig idag.


Igår hämta jag ett paket på posten. Skor, linnen, bikini och klänning. Helt perfekta Thailand kläder faktiskt. Om en vecka sitter vi på planet på väg upp till Stockholm. fint-









Jag lider inte av tanken precis

Kommentera

Publiceras ej