dagsfylla.

2kommentarer

Fy fan vad solen steker idag, helt sjukt, NOT! Nu borjar jag bli less pa detta. Men men igarkvall stack vi ner till baren och hangde med Jessica och Isabelle som vi traffat har. Da var det uppehall sa det var bra. Var hemma ganska tidigt sa man vakna tidigt idag med forhoppning om sol. icke sa nicke sa vi stack och at och nu sitter vi har. Ska nog boka flyg till Koh Chang tills pa fredag, da drar vi dit istallet.

nu ska jag nog upp och ta mig en dagsfylla, da blir livet mycket roligare :) Ta hand om er

2 kommentarer

emma

25 Jan 2011 08:25

ahha en dagsfylla! förra året regnade som mest i thai när vi var där.. hade inte regnat så mycket på fleeeeeeeeeeera år.. men det regna bara på kvällen en skvätt ca 45min sen var det över... men jag tyckte heller inte det var någon "stekarsol" som vi har här i sverige på sommaren eller som typ på grekland :P

Blondy

25 Jan 2011 14:03

där har ja vatt=) mega mys!!! hoppas allt e bra vännen...sup o svälj! puss

Kommentera

Publiceras ej