Tja

0kommentarer

Dålig uppdatering som vanligt.

Inget nytt har väl hänt, livet rullar på som vanligt...nu har man snart varit hemma i 2 veckor så nu är allt verkligen som vanligt igen!

Igår jobbade jag sen åkte jag och Ida till väla och shoppa loss. Eller för min del blev det ett smyckesskrin men det var verkligen ett väldans bra köp för nu har jag sådan ordning bland mina smycken! Efter det åkte vi och åt på Asiakock...gottit var det!


Igår ploppa det upp ett härligt litet munsår...köpte plåster som Ida rekomendera starkt. Imorse vakna jag av att jag rev på munsåret, förmodligen för att det klia som in i bomben...så idag vakna man av svullen läpp och mega många blåsor. I just looooove it! Mina läppar har verkligen tagit stryk av att komma hem. Har varit så torr så inget har hjälpt så nu fick man detta som tacken :)



Ikväll blir det jobb igen...15.30-22.30. Delikatessdisken öppnar idag så man kan ju bara gissa hur mycket folk där kommer va!



Kommentera

Publiceras ej