Måndag

0kommentarer

Då var man uppe tidigt idag igen. Jäkla tidsskillnad :) Igår körde jag ju mitt första jobbepass... och det gick förvänadsvärt lätt. Var verkligen jättekul att träffa alla mina söta jobbekompisar, dom är så snälla :) Många som sa att dom saknat mig och många som sa att jag var brun, fastän man själv känner sig som en blekfis. Fina människor, det värmer i hjärtat att höra att man varit saknad :) Klockan 10 idag ska jag gå bort till Jessica och äta frukost med henne och Sjöbbe, myspys! Får se om jag hinner med lite Ida tid oxå samt att jag nog ska köra till mamma och pappa och lämna lite saker.


På Koh Samui träffa vi som sagt 2 Australienare och 2 svenska tjejer på baren. Vi bestämde på fyllan att vi dagen efter skulle hyra moppe tillsammans och köra runt på ön. Vakna dagen efter helt slirig i skallen och undra vad fan vi bestämt. Försökte hitta på en ursäkt som skulle göra att vi slapp men det gick inte för helt plötsligt knacka det på dörren. Rinaldo stod redo utanför och undra om vi var redo. Det var bara på med kläderna och ge sig iväg, något vi inte ångra.



Utsiktsplatsen



Andy med en sexisexi hjälm ;)


Hela gänget


Loooking goooood!



Dags att tanka, glasflaskor med bensin mitt i solen, annat än Sverige det!



Såhär ser det ut mitt i ingenstans!



På väg till vattenfallet, tidpunkten då jag bad för mitt liv!



Rinaldo är inte rädd för vad som kan finnas i det vattnet :)



Swing it!



På väg tillbaka, lyckligast i världen!



Trädgunga mitt i djunglen!

Kommentera

Publiceras ej