helg

0kommentarer

Usch vad jag är trött idag. O denna helgen ser jag verkligen inte framemot. P.g.a ett byte jobbar jag 12-20.30 idag och 10.45- 19 imorgon. Med andra ord får jag inte ut något alls av denna helgen... men vad gör det om 100år?
På måndag är jag i alla fall ledig och då ska jag och Rebecka ut till Höganäs till outleterna. 2 dagar innan lön så det blir ju ingen storshopping precis men kika kan man ju alltid;)


Igår fick vi hem våra pass igen . Vilken lättnad! Gillar verkligen inte att passen är på vift i Sverige när man har en resa framför sig. Hade ju varit toppen om dom kommit bort på vägen. Men nu är dom himma igen med en fin visumstämpel i sig. Nu är allt det praktiska pappersarbetet fixat inför resan. Nu är det andra förberedelser på igång. Börja sola så man inte får skämmas. Kritvit pluffskropp i en bikini, nej tack! Inhandla solarin tabletter som är en gåva från himmelen om man som mig alltid bränner sig....ingen rödhet alls!


Nej nu får jag göra ve mig så jag hinner handla innan jobb. Eftersom min kväll inte blev som den skulle igår råkade jag äta upp min middag igårkväll... jag som skulle ha den på jobb idag!


Kommentera

Publiceras ej