hej po er

0kommentarer

Åh herregud vad jag längtar till vi åker. Det är inte så länge kvar men det känns som flera år dit. 26januari snälla kom nu!! Idag har jag fyllt i våra visumansökningar. Engelskan är inte på topp så det är för väl att det finns google ;) Imorgon ska vi ut på väla och ta passfoto sen skickas dom iväg. Ännu en tyngd som försvinner.

Imorgon är det jobb plus kurs igen. Denna kursen gör mig galen. Skånetrafiken..hur svårt kan det va? SVÅRT! 100 saker att hålla isär och reda på. På slutet av kursdagen känner jag att jag lärt mig något. Tills dagen efter, då har jag fanimej glömt det mesta igen :) Jaja dag 3 och även sista imorgon...då måste det fastna lite för annars e jag körd ;)

Nu ska jag bädda ner mig, sorgligt att jag missar mitt nyupptäckta braiga program imorgon. Beverly hills fast den nya varianten. Vet inte ens vad den heter men jag är så nördig så jag går upp 10 i 8 på morgonen för att se det haha.

 Sov gott!


Kommentera

Publiceras ej