Godmorgon, eller nått

0kommentarer

Shit jag känner mig bakis. Hur är detta möjligt? Kanske för att jag är van vad att få många timmars sömn, det blev det inte inatt. Slapp hämta A men fick dock hålla mig vaken för att kunna gå ner och hjälpa han att bära upp flak han köpt. Efter det tyckte han att jag kunde köra han till Mc donalds. Klockan 01.00 på natten är jag inte jättesugen på det men han tjata och tjata och tjata. Ett tag skulle han istället dra ner till stan och träffa kompisar och ta en kebab, vilket jag vet hur det slutar, så snäll som man e körde jag ju fanskapet till donken.
Mc donalds vid den tiden vimlar av bönder. Vilka nollor. Alltså dom är så töntiga så jag nästan dör en smula på köpet. A var lite full så han reta ju upp sig maximalt, då fick jag sitta som en mamma och säga " ja men skit nu i det, nu åker vi hem så du kan äta sen får du gå o lägga dig" haha.
När vi kom hem trada han sönder min hjärna om Belgien så ca. 02.00 inatt kom jag i säng :)

Nu ska jag göra vid mig och äta. Vid 10tiden ska jag möta Ida. Måste tömma bagageutrymmet oxå. Hoppas min lilla polo får in resväskorna. Annars får vi binda fast dom på taket, inte mycket mer än så.

Kommentera

Publiceras ej