fredagsmys

0kommentarer

Igår hade jag deppedag, idag mår jag prima. Tänk så mycket lite umgänge kan göra. När man sitter hemma själv blir man ju helt störd. Har haft en mysig eftermiddag/kväll med Jessica och Noel. Först ett stopp på väla. 2 tröjor inhandlade, ena för en billig peng...50kronor är rena klippet! Det är 3:dje gången jag är på väla denna veckan haha, brukar aldrig va där annars.
Efter det åkte vi hem till Jessica. Suttit och snackat och busat med sötaste Noel. Lilla charmtroll ♥

 Gammal bild men lika söt då som nu



Nu sitter jag och väntar på att hämta upp A. Han har varit i belgien och kollat HIF, ska bli mysigt att få hem han igen ;)



Imorgon ska jag och Ida köra till Sturup och hämta hem Blondy och Roy. Känns najs att sitta som en blekfis när dom kommer hem bruna och fina. Åker på morgonen så vi hinner inom centersyd...spara pengar, vad är det?
På kvällen ska jag och A ha kräftmys...som jag längtat efter kräftor. Aaa så gott!


Nu ska jag kolla litta tv! Puss och haj!


Kommentera

Publiceras ej