äckliga människor

0kommentarer

Jag hatar människor som gottar sig åt andras olycka. Som tycker det är roligt att berätta för alla hur en människa mår, när personen själv inte vill att folk ska veta. Ja jag pratar om mig själv, jag har inte mått bra, jag har varit fruktansvärt ledsen...och till dom personerna som går och berättar detta vill jag bara säga DRA ÅT HELVETE! Hade jag velat att folk skulle veta hade jag berättat det för alla, skrivit ut detaljer på min blogg, min facebook, skrivit en lapp och satt upp i slussen på jobb. Men vet ni vad, jag ville inte att folk skulle veta.
Lika lite då som nu vill jag att folk ska veta. Jag mår bra nu och har lagt det bakom mig, men det är svårt att göra det när man får reda på att man har falska människor omkring sig. Ingen nära vän, nej för mina nära vänner skulle ALDRIG berätta något. Det är dessa små obetydliga människor som ser en glädje i att skvallra om andras välmående som får mig att spy.


Jag är en mes, som en viss person tydligen tyckt om mig, som inte konfronterar dessa personerna. Men idag var det droppen. Jag är en människa med känslor, själ och hjärta. Jag förtjänar att behandlas så också.

Kommentera

Publiceras ej