25/8

0kommentarer

Vilken kväll, vilken natt, vilken dag. Igår efter jobb åkte jag hem på kräftskiva hos Helena som hon och Ida ordnat. Jättetrevligt var det verkligen men tyvärr mådde jag inte bra. Jag hade en skitdag, börja med att jag blivit förkyld, sen kände jag mig tjock och äcklig p.g.a mina utslag. Men jag stod ut. Tror jag såg rätt elendig ut där jag satt men fuck vad dåligt en liten förkylning kan få en att må. Men är glad att jag åkte dit :) Natten ska vi inte snacka om. 2 ynka timmar har jag sovit. Täppt i näsan sen orolig över mina uslag... jag är mer död än levande idag!

Imorse körde jag till jobb, visa upp mina röda prickar för chefen som tyckte att jag skulle åka till doktorn. Sagt och gjort. Fjällros har denna fjällan fått. Helt ofarligt, uppkommer förmodligen av ett virus som i sin tur ger röda fjällande utslag. Sitter kvar i upp till 6 veckor sen bör dom försvinna. I vissa fall kan dom sitta kvar i upp till ett halvår. Med min otur gör dom garanterat det ;)

Efter besöket ringde jag till jobb och undra om jag kunde komma och jobba. Då visa det sig att det inte fanns något för mig att göra så jag fick vara ledig. Körde till väla med Sjöbbe, hade helt missat att där var premiäröppning och det var myyyycket folk. Köpte bara en kofta på H&M, får kolla mer ordentligt i dom nya affärerna när det lugnat ner sig.


Ska egentligen träffa Ida idag och jag vill jättegärna men helt ärligt, jag borde nog vila.

Kommentera

Publiceras ej