22/8

0kommentarer

I helgen skulle jag ju som sagt hämta Blondy och Roy men eftersom deras flyg blev 7 timmar försenat fick dom ordna det på annat sätt. Jag hade redan köpt och tinat kräftor som jag och Andy skulle gotta oss med. Jag och Ida åkte ändå iväg till centersyd. Där hitta jag, eller Ida tvinga mig att prova, ett par svarta jeans och oj så nöjd jag är. Hade dom på mig hela lördag kväll och natt och dom knäa inte sig! Nu är dom tvättade så jag hoppas dom håller samma kvalitet, för ynka 99kr var det ett megaklipp!

På kvällen cykla jag och Andy till mamma och pappa där vi åt kräftor tillsammans med dom istället. Var mysigt och trevligt men blev väldigt sent så igår låg jag totalt deckad. Sov bort nästan hela dagen, ångest? Nej det var så himla skönt!


Idag har jag varit på massage och sen ett besök hos svärmor. Ett bra avslut på mina lediga dagar :)



Nu ska jag äta vindruvor och mysa ner mig i soffan. I veckan blir det jobb i informationen. Istället för kvällstider har jag fått dagtider. Finfint!

Kommentera

Publiceras ej