19/8

0kommentarer

Eftersom jag är så himla aktiv här så får jag väl skriva några rader idag :)

Hatar att gå upp tidigt. Jag som är kvällsopptimist, dvs ligger och smider storslagna planer när jag ska sova, trodde att jag skulle kunna gå upp 5 idag för att gå till jobb. Jovisst. 1½ timme senare var jag uppe ur sängen haha. Slutar klockan 14.00 idag sen är det heeelg. Åh vad underbart.


Hela jag ser ut som en prickig korv. Framförallt magen, armhålan ser inte så bra ut. Antingen är det värmeutslag...men det är inte ens varmt nu, eller är det något jag inte tåler. Jordgubbar ska man akta sig för sa mamma. Vad åt jag till frukost, jo jordgubbar. Tur jag tar in vad folk berättar för mig :) Kan vara tvättmedlet oxå, men ska jag tvätta om rubb och stubb för att se om det hjälper? Vilket gitande!


Nej nu måste jag fixa till det sista sen köra till jobb!


Ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej