10/8

1kommentarer

När vi kom hem från Göteborg fick jag en chock. Ca. 1kg upp på en helg! Det var ångest delux vill jag lova så dessa 3 dagar har jag verkligen skärpt mig och gått ner det igen. Det känns bra! Nu går jag över till att sköta det hemifrån istället för att väga mig nere på plats. Vi får se hur det går men jag hoppas ju på att jag ska klara det. Hitintills har jag gått ner 6,4 kg sen jag starta och 10kg sen i november förra året. Det gör mig stolt!

Jag säger att jag ska börja träna till hösten men om jag tittar ut genom fönsterna så verkar det inte bättre än att den redan är kommen. Som det blåser!


Nu ska jag göra ve mig det sista sen blir det lite jobb.


Ha en bra dag!

1 kommentarer

ise

10 Aug 2011 11:32

över 6 kg sen du börja?! det var ju inte längesen? Bra jobbat!!

Kommentera

Publiceras ej