valborg

0kommentarer

Efter mycket moget övervägande bestämde jag mig för att bli hemma. Trodde man inte att Linda Håkansson skulle hålla sig hemma en valborgsmässoafton :) Haha fast när jag tänker efter så har jag nog aldrig firat det speciellt mycket.
Vi har i alla fall haft en supermysig dag. Först åkte vi till Höganäs marknad ( vilket skit ) sen till lager 157 för att sen åka och äta middag nere på o´learys uteservering. När vi kom hem försökte jag sola lite på balkongen men där var så himla varmt så jag gav upp. Jag är hellre blek än lider.
Andy har kört ner till Lund en sväng för att träffa sina vänner som är där och firar valborg, själv går jag och lullar rundor. Fixar lite här och där, klipper bort det vissna på mina blommor, vattnar, städar. Ja riktig pensiovarning helt enkelt ;)
Imorgon ska jag försöka ta mig tid att åka till skopunkten och hitta ett par nya billiga ballerinaskor. Dom jag har nu luktar icke hallon.
ha en trevlig valborgskväll!

Kommentera

Publiceras ej