Måndag

0kommentarer

Nu har denna helgen susat förbi. Vart tog den vägen? Är man bara ledig varannan helg är den lediga guld värd men det går alldeles för snabbt. Jag är i alla fall ledig idag oxå och först ut på schemat står att träffa Jessica, Noel och Sandra. Ska bli roligt att träffa Kittel, så längesen det var! Ska givetvis blir roligt att träffa Jessica och Noel oxå :)

Imorgon och på onsdag har jag fått tider ute i informationen. En öppning och en stängning. Stängningen känns alltid lite nervig eftersom det är så sällan jag gör det, men det brukar gå bra och hoppas att det gör det denna gången oxå. Det blev ju helt perfekt att Birgitta ändra min kvällstid till en morgontid imorgon för då kan jag följa med på kvällen och se Andy´s syster Johannas musikal. Najs!



Johanna och Jag

Kommentera

Publiceras ej