Jag smäller av

0kommentarer

När A och hans mamma lämna sina bilar till Stefan för ett litet tag sen skämta jag att "ja snart ringer väl jag, då e min sönder igen" ha ha ha jättekul, så jättekul att det stämde. SKITBIL!
Körde till jobb idag, helt plötsligt blinka en varningslampa och temperaturen var skrämmade nära kokning. In snabbt på en parkering på Dalhem, fick stället aset där och springa till jobb. Nu har pappa tittat på den och kylarvätska är där så det är något annat som är fel för den går upp i hög temperatur, och ingen värme kommer från fläkten när man kört en liten bit. Det är inte bara min bil som nästan kokar, det gör även jag. Jäkla skitbil-

Imorgon kan jag i alla fall låna Andys bil till jobb, värre är det på torsdag då hans mamma lagt beslag på den. Nää men jag får väl cykla till jobb, eller ta bussen. Båda alternativen lockar lika mycket.

Kommentera

Publiceras ej