hej

0kommentarer

Nu för en tid framöver blir det inga ordentliga blogginlägg från mig. Vår bärbara data har kolat vippen, eller batteriet har så tills vi har köpt ett nytt får man gå in på det stationära och snoka på fb och bland bloggarna. Dessutom är här inte ett enda foto kvar på denna datorn.

Idag har jag haft en supermysig eftermiddag med Sjöbbe på stranden. Vi köpte med oss pastasallad och lite onyttigheter och drog till farhult. Där satt vi och mös på en filt i det fina vädret :) Älskar min vän mycket!

Imorgon ska jag hem på fika hos Camilla på kvällen. Vi ska äta chokladpudding med vispad grädde, nyttigt? Nej men gott!

Min älskade bil har äntligen kommit hem igen. Vattenpump och termostat är bytade så nu rullar den igen. Hur länge är det ingen som vet, brukar ta ett halvår ungefär tills nästa problem dyker upp ;)

Kommentera

Publiceras ej