gokväll

0kommentarer

Idag har varit en smått hysterisk dag på jobb. Jag vet inte vad det är med folk och fredagshandling? Folk blir galna. Uppstressade till max som om det skulle bli bättre. Ibland får man magsår. Tiden går i alla fall fort och det är huvudsaken en fredagseftermiddag/kväll.

Kom hem efter jobb, snygg som få i fina jobbebyxor, möts av en sprit och rökdoft i hallen. HÄRLIGT grabbar att ni e kvar, not! Fan vad folk e tradiga när dom e fulla, tänk att man själv e sån på fyllan. Herregud. Nu har vi hälsat och kramats en gång, hej hej på dig, nu räcker det. Nämen okej vi kör väl en hej på dig kram till, och en till och en till........... Så nu kan ni gå hem ;)

Skönt när fyllosarna ger sig vidare och man kan sitta ner i lugn och ro. Nu ska jag borsta tänderna, lägga mig och drömma mig iväg till en annan värld där det inte existerar vare sig stressade kunder eller fulla killar.


Sov gott!



Jag hade gärna legat och chillat i en hängmatta nu, på en varm plats där det inte blåser så helsikes mycket!

Kommentera

Publiceras ej