godmorgon?!

0kommentarer

Helt sjukt att va uppe såhär tidigt på sin lediga dag, men vad ska man göra. HBGhem skulle va här någon gång mellan 07.00-16.00. Dom brukar aldrig va hos oss så tidigt men jag ställde ändå klockan på 7. Snooza fram till ca. halv 8 men varje gång jag somna om drömde jag att dom var inne i vår lägenhet medans jag sov. Så upp och hoppa. Tänkte att jag kan ju åtminstonde ta på mig kläder och ta bort smink och sen lägga mig igen men det hann jag aldrig för innan jag ens fått på mig alla kläder ringde det på dörren. TUR det bara var 3 gubbar för mitt utseende kan bara beskrivas med ett ord; KATASTROF! Nåja det gick snabbt iaf och här var inga större fel. Skönt.

Nu sitter jag här, alldeles för tidigt på morgonen enligt min egen smak. Vet inte vad dagen har att erbjuda men det ser inte ut som mycket. Blir nog en tripp till ikea sen.


Kommentera

Publiceras ej