Godmorgon Sverige

0kommentarer

Det är lite konstigt att så fort jag festat så kan jag inte sova länge på morgonen. Slutar med att jag är helt slut på eftermiddagen istället. Nu är jag pigg i alla fall, och sitter och glor på tv med mannen.

Igår var en helt okej kväll. Inte överdrivet kul precis. Börja här hemma, Steffi och Åhs kom inte förrän 11 och vid halv 12 stack vi till stan. Bäst det, Åhs har damp när han e full och e jäkligt högljudd :D
Men stan var ingen hit. In på utposten, jag träffa en gammal kompis från dalhem och satt och trada med han, blev av med alla andra. Hitta till sist dom och då gick vi in på Helsing, ner på toan ut igen. Då mötte vi upp Blondy, Roy och deras kompisar. Kunde inte komma fram till något ställe som var bra att gå till...efter mycket velande fram och tillbaka gick jag och Andy och köpte en kebab och åkte hem.


Shit vad mycket snutar det är utanför Cardinal, dom står där på rad som jävla hyenor och bara väntar på att någon ska ta ett snedsteg så dom kan attackera. Jag gillar inte det, jag själv har inget att oroa mig för men jag anser att dom provocerar lite. Va fan står dom där på rad för och ser tuffa ut? Fokusera ni istället på alla våldtäkter som sker, alla rån. Sköt ert jobb helt enkelt.

Kommentera

Publiceras ej