det blir bra

0kommentarer

Nu har jag bestämt mig. Måndagen efter påsk kör jag igång med LCHF igen. Denna gången ska jag bli bättre på att verkligen variera mig med maten. Finns hur många recept som helst som verkar bra på internet. Mitt stora problem är frukosten. Jag måste hitta mig något som jag tycker om. Sist jag gick på det skulle jag kunna kräka på ägg. Ägg ägg ägg ägg ägg varje frukost under mer än en månad.

Anledningen till att jag börjar efter påsken är att vi ska på påskmiddag hos mamma och pappa och där finns så mycket mat där som jag älskar men som inte är LCHF vänligt och jag vill inte fuska direkt.

Sluta röka börjar bli aktuellt nu oxå. Det inser man när man kommer på sig själv med att röka utan att det är gott. T.o.m när jag var full igår tyckte jag inte om det. Vet inte hur många cigg jag rökte några bloss på sen gav den till A eller slängde den. Nej det är dags nu.


Wish me luck :)



Ciggen och kilona ska försvinna

Kommentera

Publiceras ej