Äntligen en ledig dag

0kommentarer

Hur skönt tror ni inte det känns att äntligen få vara ledig en dag. Jag har varit så bitter under hela påsken, alla har varit lediga, jag har suttit inomhus och jobbat. Men nu jävlar e jag ledig en dag :)

Har mått sådär hela helgen, haft ont i magen och mått illa i perioder ( NEJ jag är inte gravid) haft helt uppsvullen mage. Igår åt vi påskmiddag hos mamma och pappa för att sen spela spel och dricka lite. Jag drack 4 cider och 2 groggar totalt under kvällen, blev inte ett dugg berusad men ändå mådde jag skit när vi åkte hem inatt. Somna kanske vid 1 vakna halv 3 och fick gå in och spy. Härligt. Vakna idag och fick in på toa. Nu har jag börjat dricka mitt maggojs igen och hoppas på en förbättring för detta e skitjobbigt.

Fint väder är det idag igen så jag får se om någon vill hitta på något. A ska ju spela fotboll och sen är det HIF, icke så intressant för min del :)


Kommentera

Publiceras ej