<3

2kommentarer

Jag har världens finaste vänner som finns där i vått och torrt. Har spenderat en halvan av dagen med Ida. Ut på ikea för att handla krukor, hitta inte ett skit. Efter det bjöd hon på lunch nere i stan, Tack hjärtat ♥

Andra delen av dagen spendera jag med Sjöbbe på en filt nere på stranden. Glass, kakor och loka i det fina vädret. Tack fina vän ♥

Mina vänner finns där när jag behöver dem, ett samtal bort och vips så står dem där redo att ta emot mig med öppen famn. Jag är så tacksam att dem finns i mitt liv för utan dem hade jag inte varit den jag är idag. Fina vänner växer inte på träd och jag hoppas dem vet att jag alltid finns där, i vått och torrt!


2 kommentarer

Sjöbbs

11 Apr 2011 21:06

de vet vi gumman....och du e den finaste vän man kan önska....<3

Helena.

12 Apr 2011 09:17

En fin vän förtjänar fina vänner. <3 :)

Kommentera

Publiceras ej