Tisdag

2kommentarer

Idag har jag varit ledig. Det har varit så gott och har för en gång skull fått mycket gjort. I förmiddags var jag, Camilla och Anette och simma. I love it. Den enda träningsformen som passar mig. Ska försöka få det till en vana igen...behöver verkligen röra mitt fläsk mycket mer!
Städat toan och gjort fint där inne. På golvet har jag lagt på en ny fin matta, rensat på mina smyckeshållare samt som ni ser nedan satt upp kakeldekorer ( Det fick dock A göra)  Så nöjd e jag :) Rensa även mitt smyckesskrin, precis som med garderoben behövs där rensas ibland!



Igår var det myskväll hos Sjöbbe. Jag, Vicky och Jessica tog oss ut till Svedberga för en liten tacokväll. Älskar mina tjejer, med dom kan man vara sig själv, Linda och ingen annan.



♥Kärlek ♥

2 kommentarer

emma

16 Sep 2010 22:15

var simmar du?=)

Asbjornalvilde

14 Jul 2011 07:13

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

Kommentera

Publiceras ej