Festa hela natten lång

1kommentarer

Detta e helt sjukt. Vi var på kräftskiva igår hos mina föräldrar. Klockan 17.00 samlades vi. Jag, Andy, Carina och Pompe. Jättetrevligt hade vi och det var verkligen supergott!

Efter att ha ätit o snackat gick vi in för att spela Tp....o där gick de utför. Jag har en man som e så dålig förlorare så han ger sig inte. När klockan var mellan 04.30.05.00 gick jag in till soffan för att vila lite, vaknade till..gick rätt upp o la mig i pappas säng. Vaknar av att A väcker mig för vi ska åka hem. Klockan 9!!! Dom har fan suttit uppe till 9 och spelat...helt sjukt.....jag kan festa länge men där går faktiskt till o med min gräns.

Carina skratta som fan när vi åkte hem för hon e rädd att aldrig mer bli bjuden....de kan inte va lätt att ha gäster som aldrig vill gå hem :P



Nu har jag ju sovit lite så medan mannen sover gott brevid mig, ligger ja här helt klarvaken! Fy fan va jag mådde illa när vi kom hem...så de var bara in o krama toan. Usch....Nu mår jag bra men hungrig som ett svin!


1 kommentarer

emma

05 Sep 2010 21:07

haha shiit 9... det var liiite väl ja :P

jaaa det e säkert kallt ja :P men man har väl dräkt som håller värmen lite ?(:



jaa det e spännande nu... jobbigt att vänta.. tråkigt :) hehe.. har ni några planer på det då :P?

Kommentera

Publiceras ej