Tudels

0kommentarer

Älskade måndag e här. Idag tycker jag inte så mycket om den för idag ska jag jobba. Men skit i det. Först ska jag på härlig massage ska bli wunderfull! Sen jobbar jag bara 3-8 så jag klagar inte.

Istället blir jag ledig imorgon och då ska jag och Ida köra till Ullared. Jag har egentligen inte pengar till det men skit i det vad gör det om 100år. Är roligt att bara åka och göra något och inte sitta här och ruttna.


Har ett jävla sår precis på insidan av näsan. Precis lyckades jag dra av skorpan. Vilken känsla, jag kunde andas utan att det kändes som hela närborren attackerats av kråkor. Men det börja ju blöda direkt så lyckan blir inte långvarig. Jag får stå ut med denna känsla tills det behagar läka. Det kan ta tid, sist jag hade sår i näsan läkte det inte på flera månader. Det e bara till att gilla läget helt enkelt.

Kommentera

Publiceras ej