Startskottet för ny vecka

0kommentarer

Idag har jag och mamma varit på utflykt. Först var vi på trästället i Skyrup och sedan på förmedlingscentralen i Tyringe. Vi e rätt roliga för vi fungerar exakt likadant. Förmedlingscentralen är ett ställe där dom säljer både nya och begagnade saker så direkt vi kom in tyckte vi det lukta konstigt. Lompaställe ;) Önskar att jag hade varit lite mer öppen för begagnade saker, hör ju folk som hittar fina saker på loppis men nej, det är helt enkelt inte jag. Kan inte tänka mig att ta in något i mitt hem som någon annan haft.


När jag kom hem gjorde en megagod middag. Köttbullar, potatis, sås, brysselkål, ärter&morötter och såklart lingon till det. Så enkelt men ack så gott!!


Nu blir det hem till Andys farmor som fyller år!


             Mammsi och Jag i Thailand 09

Kommentera

Publiceras ej