Lediga dagar

0kommentarer

Idag är en fixa-trixa dag. Jag städar, diskar, tvättar, stryker och sätter upp gardiner. Och än är jag inte på länge klar med mina projekt. Men det är det som är bra med lediga dagar, man behöver inte stressa...en liten paus imellan hinns med :)

Idag har jag även, tro det eller ej *trumvirvel* bokat tid till Indoorwalking. Imorgon kl. 12 ska jag tillsammans med Helena svettas, flåsa och kämpa på ett träningspass. Om jag överlever får vi se men nu är det dags.


Satte in fotona från London i ett fotoalbum och då hitta jag även alla fina album jag gjort från mina resor i Thailand. Ååå jag kan inte fatta när jag tittar på dom att snart är jag där igen. Snart ska jag bara njuta av livet på mitt favoritställe på jorden. Plaska runder i kristallklart vatten, äta god billig mat, bara vara. Snart bara 3 månader kvar, och det kommer gå snabbt!


Kommentera

Publiceras ej