Godmorgon världen.

0kommentarer

Då var det äntligen lördag. Jag älskar att kunna ligga i sängen hur länge jag vill, jag älskar att ha en morgon med min sambo, jag älskar att kunna äta frukost tillsammans. Jag älskar lediga lördagar helt enkelt.

A har åkt iväg för ett tag sen, flitig som han är ska han både träna och spela fotboll. Själv är man påklädd men det är väl också allt. Fick ju sticka iväg imorse och handla frukost annars hade jag nog inte ens haft kläder på mig vid detta laget. Funderar på om jag ska in i duschen för att sen ge mig ut på väla eller familia. Egentligen vill jag nog det mest för att ha något att göra. Känns som alla jobbar idag, eller i alla fall dom jag hört av mig till.

Vid 3 ska vi ta tåget till Malmö. Äta middag och kasta pil hemma hos Andys pappa och sambo. Det ska bli roligt.

Kommentera

Publiceras ej