Gårdagen

0kommentarer

Igår var en riktig heldag med fina tjejer. Klockan 9 gick jag ut till bilen för att köra och köpa bullar. My gooood det var inte lätt att skrapa rutorna..satt ju som in i bergens! Tur vi inte skulle ta min bil upp till Ullared för inga vinterdäck på och det var riktigt halt ute. Efter det samlades jag, Karin och Helena hemma hos Ida för lite frukost.
Vi var framme i Ullared vid 12.30. Jag hittade aboslut ingenting. En kofta...och lite skit. Bra för ekonomin men tråkigt när man e där uppe. Så mitt kalas sluta på 700kr. Har nog aldrig hänt tidigare. Blev ändå många timmar trippandes omkring inne i varuhuset för att sen efter äta kina buffé. Inte förrän vid 10 på kvällen var vi hemma igen och då var jag helt slut.


Idag är det onsdag och jag ska jobba kväll. Slutar 20.45 sen får jag skynda mig hem till Greys :) Inget roligt väder ute så hade det inte varit gör jobbet hade jag inte gått utanför dörren idag.

Nu blir det till att diska och tvätta vidare


Ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej