Fredags idioter

1kommentarer

Jag hatar att jobba fredagskvällar av många anledningar men den största av dom är att vi har jävla pack där då. Tuffa jävla ungdomar som inte gör annat än att ställa till med problem. Snor gör dom men det i sig "skiter" jag i men jag hatar när dom ger sig på oss. Idag har dom hotat vakten, kallat min jobbekompis hora, sagt till mig att jag ska hålla käften och kolla bort och i grund och botten har ingen av oss gjort dom något. Det börja med att min kassaledare sa lugnt och sansat till dom att dom fick äta sitt godis efter att dom betalt och därefter braka det loss. Jag säger det, det är synd att en sån som A inte jobbar där och dom stått och kaxat sig för han hade gett killen en jävel. Hatar dom. Blir så frustrerad. Jävla pack.

Hålla käften och kolla bort. Sa jag något överhuvudtaget? Nej jag titta på dom för han satt och snacka skit...går mot honom när han fortsätter snacka och säger " ursäkta jag hör inte vad du säger" Då kunde jag hålla käften och titta åt ett annat håll ( sa han 3ggr till mig med kolsvarta ögon) för annars skulle han se till att jag förlora mitt jobb....Vänta lite...han ska göra så jag förlorar mitt jobb???!!!!.... HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAAHHAHAAHAHAH det var det roligaste den lilla patetiska människan sa den dagen.



Nej jag brusar upp mig. Min jobbekompis undra vad det ska bli av sånna personer. Men tyvärr e sanningen att det ALDRIG kommer bli något av dom.  Sorgligt men sant.

1 kommentarer

emma

25 Oct 2010 18:57

idioter !

Kommentera

Publiceras ej