Fina vänner växer inte på träd

3kommentarer

Jag och Rebecka har kommit fram till att jag är kärring. Men jag kan inte hjälpa det men ibland blir jag så himla arg. Man kommer hem, helt överlycklig för att äntligen jobbedagen är slut. Ser framemot att parkera bilen och typ springa upp till sitt älskade hem. Men då är där någon jävel som fått sitt körkort i ett cornflakes paket eller nått som inte kan parkera. Står så jävla snett så hans framdel har kommit in i min parkeringsruta. Minismå parkeringar har vi så när jag väl kommit in i min parkering kommer jag knappt ut ut bilen. Då kokar jag över. Bokstavligt talat, jag blir galen!!

Men nog om det, trots ryggont och magont hela dagen på jobb blir jag så glad när jag får umgås med Rebecka. Snacka skit, uppdatera henne vad som händer här hemma och höra skvaller från hennes resor. Love it!



Imorgon blir det jobb igen sen direkt efter ska jag, Camilla och Blondy och simma. Det enda Blondy pratar om är att basta. Hon har nog inte förstått poängen med detta, eller längtar hon så efter att visa bullen. Bulle med bulle.


3 kommentarer

emma

13 Oct 2010 21:10

e hon gravid?=)

Linda

13 Oct 2010 21:42

Blondy? haha för nej det är hon inte...hon kallar sin fjåsa för bullen...Hon e lite trög ;)

Nilss

14 Oct 2010 19:52

hehe Bullen .. Ja du =) hon gillar sin bulle med bulle :)Är säker på att hon bara vill visa sin bulle för er :)

Kommentera

Publiceras ej