ciao

0kommentarer

Dagen började inte så bra. En jäkla huvudvärk så jag bokstavligt talat trodde mitt huvud skulle sprängas i bitar. Men en pilla på det och glasögon på så försvann även det. Måste bli bättre på att använda mina glasögon, än så länge sitter dom fortfarande på annars har jag en tendens till att ta av dom så fort jag kommer innanför dörren.

Efter jobb stack jag och simma med Camilla. Åh så lungt och skönt där var idag, bara vi 2 på motionsbanan I like it! Kör fortfarande på 40 längder så imorgon tänkte jag höja ribban och köra 60...man måste ju pusha sig själv och blir bättre och bättre.

Lämnat in bilen för tvätt och städning har jag oxå gjort. Ja jag är så jäkla lat och låter någon annan göra det.

Imorgon är det fredag. Fick informationen nästa vecka så nu visar det sig att jag inte är ledig förrän tisdag. Så sorgligt.



Ha det bäst!


Kommentera

Publiceras ej