Brrrrr

1kommentarer

Fattar ni att jag inte behövt ställa klockan sen i måndags. Fattar ni då att jag höll på att gråta när klockan ringde 7 i morse. O vad är det för väder ute?! Det e ju dimma för fasiken, ser ut som jäkligt kallt väder. Det är kallt inne så då är det nog det ute oxå...

Igår jobba jag till 7 sen susa jag direkt ut på födelsedagsmiddag i Laröd hos Louise. Vi hade jättetrevligt och trots att jag sa att det inte skulle bli sent var ändå klockan 00.30 när jag var hemma.


Nu ska jag och jobba igen, slutar 4 idag så det är gott och imorgon är man leeeedig :D




Louise och Ida vid ett annat tillfälle :)

1 kommentarer

Nilss

10 Oct 2010 12:59

Fint kort. HUr mådde Ida egentilgen med sin tand? Tycker du ska fota mer Linda =) vill så mkt kort på dina partyn :)

Kommentera

Publiceras ej