Vänner

0kommentarer

Har haft en superdag med fina vänner. Jag och Jessica börja med att åka ut på Väla och Ikea. Innan jag kom på vad det är för vecka undra jag vad fan det var som hände på Ikea. Sjukt mycket ungar överallt, skrikiga dampiga ungar. Jag älskar Magnus Betner när han säger
"Missförstå mig inte, jag älskar min dotter, men jag hatar era barn" Haha så klockrent. Åter till Ikea..mycket folk och restaurangen kunde man ju bara fetglömma. Sen kom jag på...det e ju för fasen höstlov. Illa.

Köpte inget varken på Väla eller Ikea men köpte däremot en blomma på Maxi...se inlägg nedanför :)

Efter det åkte vi hem till Vevvan för fika. Sjöbbs slöt oxå upp så där satt vi 4 och hade myspys. Sen kom Engla hem och då blev de rock´n roll :D


Nu e man hemma igen och har varit det ett tag. Imorgon är det jobb igen, så roligt så roooooligt!

Kommentera

Publiceras ej