Trycket betyder mycket

1kommentarer

Idag har man för en gångs skull varit uppe tidigt. Kan det bero på att vi ställt om klockan? Sovit i soffan hela natten så kroppen e det lite sisådär med haha. 09.30 befann jag mig i stan för att gå upp och ta blodtryck eftersom jag går på p-piller. Snacka om att bli ställd när han sa till mig att hoppa upp i stolen för undersökning. Ni tjejer vet att detta är icke något man ser framemot precis ;)

Träffa en kompis utanför och hon blev chockad att jag går till en manlig gynekolog. Men varför inte? Jag hade inte gått till en 30åring men Günter är en äldre man med hjärtat på rätt ställe. Jag blir inte alls nervös över att han e en man. Herregud det är ju hans jobb. Allt var bra i alla fall, eller egentligen inte för mitt tryck har stigit rätt mycket sen sist jag var där så om ca 2 månader ska jag dit igen och ta det på nytt. Trycket är möe viktigt när man går på P-piller. Tycker det är bra att dom är noga med det.



Strax ska jag ivär och träffa Jessica...lite senare i eftermiddag ska även Sjöbbe och Vevvan möta upp oss :)

1 kommentarer

emmma

01 Nov 2010 20:51

går du också hos gunther? hela helsingborg verkar göra det hahha :P jaaaaaaaa duu tänk mig.. när jag var gravid.. så kom en manlig läkare sådär 30baast och skulle upp där och glo! när martin satt bredvid!!!!!!!! det var pinsamt!!:) men e gammal oldie e väl luugnt.. :)

jaa leg på snus och cigg o så fattar jag.... men leg på kakao liksom :P neee inte hon som skrivit lagen... det är f.reinfeldt jag ska klaga på! höhö.. nee men det är ju inte lika lätt :P haha

hade jag haft leget på mig hade jag säker inte brytt mig.. men uuuuut i regnet och hela köret för att hämta.. för lite kakao åh!



Kommentera

Publiceras ej