Torsdag

0kommentarer

Vilken dag jag haft, skönt att sitta ner nyduschad o grann :) Har varit så sjukt mycket folk på jobb idag, fattar inte varför folk ger sig frivilligt ut när de e sånt här väder. Öppna en kassa och då börja dom bråka i min kö. Jävla liv på kunderna va de och där satt jag mitt i all cirkus. En kvinna fick en avstämning och blev rasande för det var ingen annan än hon som fick det. Sluta med att hon gick, utan sina varor.

När jag kom hem såg jag att jag fått mammas present på posten så det var bara att vandra upp till tobaksaffären och hämta det. Glömde vantar så jag var ju helt stelfrusen när jag kom hem. Packat inför helgen har jag gjort plus lagat middag. Nu blir det inte många fler knop gjorda.


För den delen fick jag hoppa in bak på bilen idag IGEN. Jag smäller av. Blir så irriterad när jag fastnar med foten inne i bilen så jag håller på att koka över.


Nu ska ja föna håret sen nanna

Kommentera

Publiceras ej