Söndag

1kommentarer

Jesus vilken seg dag. Jag vet inte vad jag ska göra..sitter bara här och blir trött ju. Jag hatar att det e så mörkt. Annat blir det när julsakerna åker upp men just nu är det bara piss. Inte konstigt folk hamnar i deprissioner på vintern...detta mörkret kan ju få vem som helt att tappa humöret. Klockan är 5 och det känns som dagen är slut.....

När mannen kommer hem ska vi äta smörgåstårta. Som vanligt är man rädd att maten inte ska räcka men jodå, det räckte och blev över, lite för mycket över kanske :) Nu ska jag in i duschen och hoppas på ett mirakel. Ett mirakel som gör att jag piggnar till igen.

1 kommentarer

Nilss

14 Nov 2010 19:10

Tack sötnos.. Ja den är varm och gooo :) Hur smaka maten och hur hade ni det i lördags? =) pics kanske ?:)

Kommentera

Publiceras ej