Pissdag

0kommentarer

Detta har faktiskt varit en jävla skitdag. Mellan 02-07.30 sov jag inte en blund INTE EN BLUND...somna till sist och sov till 12. Vakna med en jäkla huvudvärk men in i duschen och gav mig iväg till Maxi då jag skulle på massage. Kommer dit, då är hon sjuk så massagen är inställd men inte en jävel kan ringa och säga det? Det gjorde mig faktiskt lite irriterad tycker gott man kan meddela sådana saker. Mötte Sjöbbs på parkeringen så jag gick in en sväng och handla med henne istället. Kl 15 var det besiktning på bilen. Tror ni den gick igenom, NEJ! Ingen bromsverkan på vänsterbak. Kyss mig i röven ville jag bara säga men såklart höll jag flabben o såg glad ut. Nästan ingen kylarvätska heller för den delen. Tur jag har koll på min bil i alla fall. Mamma och jag körde då till mekonomen för att köpa delarna till bromsarna. Sa till mamma att det nog kosta 5000... hahah tur jag e så possitiv :D Kosta inte speciellt mycket så nu ska det bara fixas sen får jag dit igen och fan ta den bilen om den inte går igenom då .

I natt ska jag sova som en prinsessa och förhoppningsvis vakna imorgon med ett mycket bättre humör.

Kommentera

Publiceras ej