onsdag

0kommentarer

Nu har jag bokat tid till doktorn. Detta håller inte..igår fick jag gå hem från jobb för jag blev så dålig i magen. Men samtidigt som det är bra känns det onödigt att gå dit. Jag vet ju vad dom kommer säga. Är du stressad? Röker du? Har du ätit något konstigt? Alltid samma skit. Kommer förmodlingen gå därifrån inte ett dugg klokare på min mage. Själv har jag funderat på om det kan ha med mjölk att göra, kan det va magkatarr? Han jag prata med hängde upp sig på att jag får halsbränna...och ja det får jag , men inte samband med att jag får ont i magen...dom två sakerna kommer oftast var för sig.

Nu sitter man här i alla fall och ska lägga mig och titta på tv. Hemma från jobb idag, jag vågar helt ärligt inte jobba när magen håller på såhär...tänk så anstränger jag mig så jag skiter på mig. Haha man e lite glöttig :)

Kommentera

Publiceras ej