Jul jul

0kommentarer

Jag skjuter gärna upp saker in i det sista, så har jag alltid fungerat. Det kan innebära att jag hämtar ut ett paket sista dagen, lämnar tillbaka varor sista öppetköp dagen, bokar tid till diverse saker i sista sekund. Ja som sagt så funkar jag helt enkelt men jag måste verkligen ta tag i julklapparna. Finns inget värre än att va ute i sista sekund och trängas med alla andra som oxå är det.

Jag har inte megamånga att köpa till men det bli ändå en del. Mamma, pappa, 3 kusiner, 2 syskonbarn och Bella. Till barnen ger jag inte för så mycket till var och en det är mest bara för att dom ska få något...det e tanken som räknas :) Ullared e fett najs när det gäller klappar till barn, där får man mycket valuta för en liten peng :)

Andy slipper jag detta året, i o med vi åker 3 veckor efter jul har vi sagt att vi inte ska köpa till varandra.


Kommentera

Publiceras ej