Jobb, handla, kalas och fest.

0kommentarer

Jag börja dagen med en härlig sörja som ska va bra för magen. Smaka ingenting men konsistensen..uuh. Såg ut som ett glas grus. Härligt att jag fått denna medicin för att slippa magont och fick det direkt när jag druckit de ;) Man får väl ge de några dagar i alla fall.

Nu ska jag och jobba och i eftermiddag ska jag handla snabbt sen på kalas hos Andys syster Johanna. Kan lika bra komma lite senare på kalaset eftersom jag inte ens kan äta maten som serveras. Får se om jag hinner sticka till Dalhem och fira Helena oxå!


De gick bra att köra med sommardäck igår. Men shit vad jag blev rädd när en idiot fick för sig att köra om mig på en 70väg och köra in igen precis framför mig. Stänkte upp så mycket slask på rutan så det small till plus att jag inte såg ett skit ut. Idioter är enda namnet för sånna!




Ha en trevlig lördag!

Kommentera

Publiceras ej