Hej hopp de e måndag

0kommentarer

Nu har jag kommit hem och satt min fläskiga röv i soffan. Har varit en fin dag. I förmiddags stack jag och Ida till besiktningen. Det sluta lyckligt men var på gränsen att inte göra det. Skitbil. Egenligen för ojämn bromsverkan bak men han ansåg att det ändå var godkänt. Det tackar jag så hemskt mycket för! Tur fina Ida ville följa med för det tog ett bra tag innan det var min tur att köra in.
Efter det åkte vi och handla paket till Blondy, e man snäll och sjuk får man paket ;D Någon gång i veckan ska vi åka dit och hälsa på för idag var hon för trött ♥

Sen bjöd vi hem oss på lunch hos Helena. Kassler med grönsaker, mucho gott var det! Nu sitter jag och väntar på att pappa ska sluta för då ska jag åka dit och sätta på vinterdäcken. det är väl tyvärr dags för det nu. Sen e snart min lediga måndag slut. Det går snabbt när man har roligt :)




Kommentera

Publiceras ej