Göteborg

0kommentarer

Shitpomfritt vad jag är trött idag. Har nog drömt att klockan var 10.30 för jag flög upp ur sängen och då var den visst bara 9. Idag ska mamma komma hit och hjälpa mig och sätta upp ljusstakar och lite sånt :)

Har haft en helt underbar helg i Göteborg. Vi kom upp i fredagskväll och då gick vi bara ut och åt och strosa rundor lite för att sen upp och spela spel på rummet :) På lördagen åt vi frukost sen gav vi oss iväg för en heldag. Börja med att vi gick till Hagajulmarknad, strosa rundor där lite, satte oss på en pub och värmde oss lite. Eftersom det var en rätt bra sträcka att gå så  tog vi efter det en spårvagn till universeum. Där var faktiskt rätt roligt inne faktiskt. Spendera några timmar där inne för att sen gå bort till Liseberg. Och där inne va folk vill jag lova. Var faktiskt inte roligt att gå där så trångt där var. Ingenstans att sätta sig för att ta en dricka och allmänt kallt. Vi spendera bara ca. 1timme där sen tog vi spårvagnen tillbaka till hotellet.
Åt middag och satt i baren på hotellet resten av kvällen. Myspys.

Söndagen åt vi frukost sen körde vi till Ullared. Jag ska ALDRIG tjata mer på A att han ska åka med mig dit. Jag fick magsår av att gå där inne med han. Visst där var mycket folk men mitt i allt ringde han, då var han på väg till kassan och skulle gå ut. Suck Karlar.


Samtidigt som det är skönt att va hemma e det skittråkigt. Har haft det så bra där uppe ;( Nåja det är inte länge kvar till vi åker igen :)














Kommentera

Publiceras ej