Godnatt

0kommentarer

Nu var det kväll. Attans vad dagarna flyger iväg. Idag har man jobbat som vanligt. Efter det åkte jag hem till mamma och pappa och åt middag för att sen åka med mamma till citygross och handla till mitt kalas som äger rum på lördag. Att gå från ca 16gäster till 9 är väldigt skönt må jag säga inte minst för ekonomin för ja det kostar att fylla år. Borde vara tvärtom :) Hittade en fin klänning/tröja på Cassels oxå... den ska jag trycka i min tjockiskropp på lördag och bli kalasfin.

Imorgon ska jag jobba och 40minuter efter avslutat pass ska jag på massage. Segt att tillbringa 40minuter i fikarummet men jag behöver verkligen det och det är inte lönt att åka hemom. What to do what to do.

På fredag är det vinkväll hos Sjöbbs. Vin, tacos, spel och fina vänner, kan inte sluta annat än en underbar kväll!



Kommentera

Publiceras ej