Fy farao för detta vädret.

0kommentarer

Nu är alla ljusstakar, juldukar och julgardiner på plats. Tomtar får vänta lite till.

Håller på att bli idiot på min mobil. Helt plötsigt funkar inte min kamera. Den tar en bild men direkt efter står det "försök igen" och ingenting sparas. Har kollat alla inställningar men hittar inget fel. Ska minsan åka ut till väla så dom får hjälpa mig!


Min bil var totalt insnöad. Tog en evighet att borsta bort all snö och när det väl va gjort lyckades jag ta av min vindrutetorkare. Mamma satt i bilen och småskratta för hon såg hur vansinnig jag blev. Har inget tålamod till sånt. Fick på det igen i alla fall och tur var väl det annars hade jag gått bananas :D


Nu väntar jag på att maine man ska komma hem. Vet inte om han skulle träna direkt efter jobb men jag svälter snart ihjäl. Har ätit ynka två skinkbitar på hela dan!


Kommentera

Publiceras ej