Fredagsmorgon

0kommentarer

Här sitter man innan klockan ens hunnit slå 8. Duschat, diskat och flyttat möbler har man...och jag börjar 15.30 idag!!! Skandal att behöva va uppe såhär tidigt men vad ska man göra. Någon gång mellan 07.30-16.00 kommer dom idag för att titta på elementen. Möblerna måste flyttas 1 meter ifrån. Jag hade väl kunnat sova vidare men vem fan vill sova om det knackar på dörren. Komma upp med håret åt alla håll o kanter, svullen under ögonen och halvt påklädd. Nej inte jag i alla fall. Sen att dom aldrig är här så tidigt det är en annan femma för man vet ju faktiskt aldrig. Tycker gott att dom kan begräsa tiden lite..dom ger en en tid som är exakt över hela dagen. Moget.

Måste ringa felanmälan igen. Nu har vi verkligen gjort allt men ändå luktar de så jävla mycket avlopp inne på toan. Det är kräkvarning på det. Jag skäms om folk kommer hit för man kan ju tro att någon gjort nr2 men en väldigt dålig mage :D


Nej nu ska jag surfa vidare i väntan på att mamma ska vakna...så fort hon gjort det drar jag hem till henne istället för att sitta här och vänta.


Ha en fin dag! Puss

Kommentera

Publiceras ej